Blommor och bin...nej, bär!

Fortsatte på min rygg förra fredagen, eller inte jag, Emma fortsatte på min rygg. En persika och magnolior.
Tanken är att det tillslut skall bli en gigantisk frukt, bär och blommskål. Det skall fyllas på med frukt, bär och blommor och så kommer det en skål under med fin fot. Skålen kommer bara skymtas under hängande bär och blomster. Det är om jag inte hinner ändra mig på vägen. Gör det en hel del, som med precis allt annat.
Ödlan är min första tatuering, gjorde den för ca hundra år sedan, därav skicket. Hen fick vara kvar där mellan blommor och blad. Annars är jag snabb på att täcka tatueringar som jag tröttnat på.
Skall fortsätta den 2/5 😄🎉
 
Glömde ju av ett av mina loppisfynd i föregående inlägg.
Denna sötnos. Vet inte var den skall bo än, hade jag haft ett hus med en tjusig veranda så hade den haft en självklar plats. Nu har jag bara en medioker lägenhet med en inte asfancy uteplats, så tror att den får bo inomhus. Sittdynan är omklädd i en kökshandduk från Netto. De kostar bara 15 kr där, så har de fina handdukar så köper jag "för att de kan vara bra att ha", som tex till tillfällen som detta. Måste införskaffa en symaskin, så man kan.....sy. Saker. 

Kommentera här: