Kaniner å lite annan skit

Kaninerna har äntligen anlänt! Två små dvärgvädurar på 10,5 och 12 veckor. En madagaskar (beige/brun med mörkgrå fläckar) och en blå (grå) som har fått namnen Kakan och Charlie. De sistnämnda var Noels förslag och det första mitt. Liam och Jamie har inte visat något intresse i införskaffandet av kaniner så jag frågade inte om de hade några namnförslag. De hade de dock, sallad och kattmat... Jag sa nej.
 
Inför burbygget så kikade jag på olika kaninforum för att få tips och inspiration och såg att många använde kompostgaller som nät. Smidigt och prisvärt tänkte jag och använde de till nedre delen av hagen, övre delen och tak är klätt med hönsnät. Det verkar dock vara lite för stora hål i kompostgallret för små ninisar, kakan var på upptäcksfärd i grannens trädgård efter bara några timmar i buren. Hon blev inföst och jag skruvade upp smala mdf-skivor runt om som en provisorisk lösning. Nu måste jag fundera på hur jag skall lösa det mer permanent, får antagligen köpa ett nytt nät. Behöver även lägga in nät i botten...
bygget tog väldigt mycket längre tid än vad jag trodde och det är inte ens färdigt. Ena delen skall isoleras och den skall få två fönster och en övervåning.
 
 
Charlie
Kakan
Hoppas att det slutar regna så man kan sitta i hagen så de kan vänja sig vid oss. Började lite kaosigt med rymning och skruvande i buren som förde oväsen så de blev lite stressade. Idag gömde de sig när jag kom med mat. Har låtit dem vara ifred större delen av dagen.
 
idag hade jag en instagramvän på besök, vi har snackat på instagram ett tag och det var väldigt kul att träffad irl. Vi åkte på en loppisrunda och fikade. Jag fick en fin pärldekoration i regnbågsfärger som hon gjort. Den hänger fint på ett skåp i hallen.
 
Nu bjuds det på lite köks och blommbilder 😁
 
 
 
 
Denna vasen köpte jag häromsistens, så himla fin! Och tydligen läskig om man har hålfobi, syrrans kille tyckte att den var obehaglig. Nu ska man ju inte göra narr av folks fobier men jag tyckte att det var lite roligt.
Denna tjusiga vasen är från H&M och marmorbrickan, marmorskålen och skeden är från lagerhaus. Kunde inte låta bli att köpa dem, är ju fabulösa!
 
Har knåpat ihop några amplar till köket. Skulle verkligen vilja lära mig att knyta macrame, så himla fint. De amplarna jag har knutit är väldigt simpla. Gjorda av spagettigarn från Panduro.
 
Den främre i jute är från Lagerhaus.
 
Skall byta ut växterna i till hängande växter.
 Nu skall jag återgå till det jag tänker ägna  mestadels av min semester på. Ingenting. Så gött!
1 shirleyeren:

skriven

How to Protect your Family from nCov 2019 FAQ

There are more than 75,000 infected COVID-19 cases all around the world!

http://bit.ly/2vfVvLA

2 MixFlinc:

skriven

https://www.fcc.gov/fcc-bin/bye?https://tiktokfreefollowers.net/tik-tok-free-hearts-and-followers-app/

Do you want be famous on tiktok? Click link above and enjoy fans and followers free! 2021 UPDATED!

tik tok hack 2021,tiktok likes 2021 free,tiktok fans 2021 free,tiktok free followers 2021,tiktok free usa hack 2021,tiktok free likes usa 2021,tiktok free followers 2021 usa,hearts free tiktok
KW:
How To Get Verified On Tiktok For Free 2021
Qwefans Us Tik Tok 2021
Free Tiktok Fans Without Human Verification 2021
Tiktok Like App 2021

Source of article:

2. https://www.purchase.edu/live/events/21400-tik-tok-video-competition

3 JamesAxiob:

skriven

Hello. And Bye.
7585482473)_*_&^%$%^&*(

4 AnthonyNiz:

skriven


absolutely free and easy to watch on any device, just

5 BerryBlefE:

skriven


Just check this out,

6 Jamesexcek:

skriven


Excellent and high-quality absolutely free and easy to watch on any device, just

Kommentera här: