Kreativt kaos

Har fått hem provburkarna med färg som jag beställde från Liwa-online.se häromsistens. Det är ca 4 dl per burk och de kostade 39kr st. 
Så jäkla härliga färger. Tror att kökstolarna, som en del av denna färgen skall pryda, kommer bli superfina. Är väldigt sugen på att börja måla, får dock vänta lite för just nu ser det ut såhär hemma hos oss⬇️
Väldigt tom. Det är det däremot INTE i vardagsrummet....
 
 
Imorgon ska jag börja måla i köket. Ska måla både golvlister, taklister och väggar. Hoppas att tapeten som jag har beställt kommer imorgon, så att jag kan tapetsera på lördag. På söndag blir det förhoppningsvis städning och tillbakamöblering.
Jag tycker verkligen att det är skitkul att måla/tapetsera om. Trots kaoset som skapas. En av anledningarna till att jag älskar det är att rummet blir grundligt städat på köpet, eller allså det får man ju göra själv, det är inte så att det sker per automatik. Det är väldigt mycket lättare att städa ett rum som är tömt och allt som ställs in diskas/torkas av. Härligt. Sen ska jag inte sticka under stolen med att jag älskar att förändra och förnya. 😇
Anledningen till att jag kände att det var dax att byta färg nu är att allt i rummet är i färg. När jag målade rosa så hade jag bara vita möbler i köket. Nu har ju möblera fått en omgång färg eller flyttat ut från köket. Nu blir det vita väggar med en tapet på ena väggen.
Hoppas på att kunna visa resultatet på söndag kväll eller på måndag! 😁
1 Anonym:

skriven

Vart har du köpt blomtapeten? Vet du vad den heter? Den var 😍.. vill ha :D

Kommentera här: