Jag skall måla hela världen...

Förutom att baka kanelbullar så har jag sprayat massa saker, det är så mycket roligare än att måla, går snabbt och man kan spraya alla olika material. Jag har fått för mig att jag vill byta färg på varenda liten pinal hemma. Har spyat allt från stolar och lampor till vaser. Randigt har en del grejer blivit, det var ju jättekul och fint, så helt plötsligt är allt man äger randigt... ja ja, som sagt, jag vet att jag är galen.
Kökstolarna har fått ny färg och fin vaxduk från Greengate, gav upp att ha vanligt tyg på, det funkar inte med tre sölungar och en ännu söligare mamma. Tyvärr så tog sprayfärgen slut så tre av sex stolar är färdiga. Tänkte att jag skulle passa på att beställa hem en pastellig gul till två av solarna, är väldigt inne på gul just nu, har kommit på att det är skitsnyggt!
Jag använder Montana Gold, har besällt från Highlights.se och skapamer.se. Har även sprayat om en del grejer i Liams rum, kommer att lägga upp bilder på alla barnens rum senare.
En kristallkrona ha gått från tråkig stålgrå till fabulös koppar! :D Fy f*n va det var jobbigt att pilla av alla prismor och sen när den var sprayad och hade torkat så var det ännu jobbigare att sätta tillbaka dem, blev inte helt bra, den råkade bli lite sne, orkade dock inte hålla på att flytta dem efter att jag hängt upp lampan igen. Får se om jag orkar göra det någon annan dag...

Kommentera här: