Less is more är inte mitt motto

Idag kom Expressens Leva&Bo ut och mitt hem är veckans läsarhem. Väldigt roligt, är nöjd med bilderna som de valde att ha med (fanns dock en finare på mitt vardagsrum där det inte stod ett urdrucket glas och en fjärrkontrol på bordet ;), vår nya superfina blommiga tapet är dock med så det gör inget) och rubriken :D
Det är en liten bild på barnen och mig också, när de frågade efter en bild på hela familjen så upptäkte jag att vi inte hade någon som var någolunda nytagen. Så det fick bli en familljeselfie. Vi tog väl ca hundra bilder, varaav precis noll bilder blev bra, det var alltid någon som blundade eller hade en kostig min (och jag såg ut som ett lik brevid tre solkyssta barn, prövade att släcka taklampan precis ovanför oss och då såg jag inte likblek ut utan lite mer lilablå, yay smurf :/) Valde tillslut den som var bäst, bara Noel som är längst fram som inte blev superbra, ser faktiskt knappt ut som Noel... Men men, allas selfietålamod var slut så den fick duga.
 
 

Kommentera här: