Bakrepotage i Hembakat

Idag damp de nya numret av Hembakat ner i brevlådan. Det var med lite skräckblandadförtjusning som jag läste repotaget som jag var med i. Samtidigt som jag skämdes lite så var det fantastiskt kul! Gillar inte att vara med på bild (om jag inte tar dem själv i barumsbelysning, snett uppifrån med snyggmin 😉) och att då se sig själv på en helsida i en tidning får det att knyta sig en aning i magen samtidigt som hjärtat slår lite snabbare av upphetsning på det osnuskiga viset. 
Fotografen heter Cici Möller och förutom att vara en fantastisk fotograf så är hon jätterolig och superhärlig. (Om det inte hade varit för att jag inte tycker om att man kommenterar folks utseende så hade jag även lagt till skitsnygg!)
Det är alltså denna ni skall hålla utkik efter i tidningshyllorna. Hembakat nr 4.
 
sida 5.
Sida 8 och 9.
Sida 10 och 11.
Sida 12 och 13.
Close up. Bilderna blev inte superbra, pga tagit kort på tidning med mobil.
 
Här kommer lite av bilderna som Cici tog (I inte så bra kvalité pga förstorade.)
 
 
 
Hade önskat att de valde denna bilden till helsidan istället, är inte riktigt lika ful på den 😆 (Är inte fotografens fel, det var ju ingen fotomodell som hon fick arbeta med precis...)
 
 
 
Recept på choklad cupcakesen finns på hembakats hemsida.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: