Något gammalt, något nytt, något stulet...

Nu har allt hittat tillbaka till sin rätta plats igen i Noels rum.
Är väldigt nöjd med borden som jag köpte på Netto för några veckor sedan. Det mintgröna kostade 149 kr och det grå 129 kr. Mattan är från Rusta, tyvärr har den fått en hel den tefläckar, Noel går och fixar te hela tiden, han dricker mer te än mig och jag ÄLSKAR te ;) 
Noels tjusiga stringhylla är orginal och köpt på Tradera, har även köpt den gamla radion och plåtskylten med popcorn där. De bulliga mintgröna ljusstakarna, popcornskålen och den stora mörkblå ljuslyktan/ugglan är från lagerhaus. Den lilla turkosa ljuslyktan/ugglan är från H&M home och den svarta retro klockan är ett loppisfynd. 
Ska köpa gardinstång och fästen så jag kan hänga upp de grå gardinerna som var för korta för vardagsrummet...
 
Det grå skåpet är ett gammalt skåp som stod i omklädningsrummet på jobbet. Jag tyckte att det var supersnyggt och det användes inte längre så jag snodde det (eller jag frågade chefen om jag fick det, och det fick jag, whoop whoop).
Datahörnet som inte är något hörn... En miljon sladdar som jag måste fixa undan, hatar sladdar! 
 
Håller på att fixa Liams rum men väntar på lite grejer som jag har beställt, så jag målade lite i Noels rum under tiden. Får hem Liams grejer på fredag så då skall hans rum färdigställas. Massa borrande och skruvande blir det då... Yay... :/ Han har ett litet rum som egentligen är tänkt som förråt/klädkammare, men det finns både fönster och element så det passar utmärkt som tonårskrypin.
Liam fyller år på torsdag och det blir kalas för honom på lördag så det kommer nog upp bilder från hans rum nästa vecka någon gång.

Kommentera här: