Hej fruktkorg - Hejdå Kiwi

Jag mailade TGR angående den glömda fruktkorgen och häromdagen fick jag hem den per post. Fick även ett handskrivet kort och choklad. Så nu är jag glad igen.
 
Jag köpte denna kartan till Noels rum, men när jag skulle sätta upp den så märkte jag att han inte hade någon plats för den, så den hamnade i hallen.
Regnbågsfilten! 😍
 
 
Så himla skönt med vårljuset som kikar in genom fönsterna, längtar verkligen efter sommar nu. Måste få tummen ur och fixa på uteplatsen. Julgranen ligger kvar, mitt på gräsmattan, och hela vägen från altandörren fram till granen ligger det drivvis med granbarr. Har lite annan skit på baksidan som skall slängas också.
Tänkte så lite blommor i rabatten i år. Brukar bara plantera blommor och så lite örter i krukor, men det hade ju varit trevligt att ha  massa buketter inne som inte kostar skjortan. 
 
Igår sa vi hejdå till Kiwi. Han skulle fyllt två år i juli. Dom blir inte så gamla dvärghamstrar och Kiwi hade fått en kal fläck och en konstig prick på magen, så jag misstänkte att han inte hade så länge kvar. Kommer att sakna honom, han va så social och rolig. Han kom när man ropade och gillade att vara ute och bli bjuden på popcorn. Man kunde tillochmed ta med honom ut och rasta honom på gräsmattan utan att han försökte rymma. Skulle aldrig våga släppa ner Lilla på gräsmattan, hon hade nog kutat iväg dirr.
 
 
R.I.P lilla vän ❤️🐭
 

Kommentera här: